Archiwum: Aktualności
W szkole podstawowej, w tym specjalnej i integracyjnej "może być zatrudniony asystent nauczyciela, do którego zadań należy wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze lub zajęcia świetlicowe, lub wspieranie osoby, o której mowa w ust. 1 a (ustawy o systemie oświaty - przyp.red.)". I dalej: "Asystent nauczyciela wykonuje zadania pod kierunkiem nauczyciela prowadzącego zajęcia lub osoby, o której mowa w ust. 1a".
Rodzice dzieci dwujęzycznych pytają – logopeda odpowiada.
W trakcie zebrania będącego Zwyczajnym Zjazdem Delegatów PZL prezentowano (...)
13 marca 2014 r. sejmowa Komisja Edukacji, Nauki i Młodzieży przyjęła do dyskusji poprawkę do ustawy o systemie oświaty, zgodnie z którą w szkole podstawowej, (...)
Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku zaprasza logopedów - praktyków i naukowców - do wypełnienia ankiety dotyczącej Państwa przekonań i potrzeb dotyczących użytkowania w praktyce logopedycznej narzędzi psychometrycznych oraz współpracy z psychologami w procesie diagnozy poziomu rozwoju językowego dzieci.
8 marca 2014 r. z okazji Europejskiego Dnia Logopedy Zarząd Główny Polskiego Związku Logopedów zorganizował konferencję na temat: „Wiele języków, wiele kultur, jedna komunikacja." (...)
W dniu 7 marca 2014 roku w Poznaniu odbyło się kolejne posiedzenie Komisji
do spraw Kształcenia Logopedów, Statusu Zawodowego i Certyfikatów
przy Zarządzie Głównym Polskiego Związku Logopedów.
Zapraszamy do zapoznania się z działaniami logopedów w całej Polsce :-))
W czwartek, 6 marca 2014 roku od godziny 19.00 do 21.00 odbędą się konsultacje on-line na platformie internetowej www.logopeda.org.pl.
Z okazji Europejskiego Dnia Logopedy Polski Związek Logopedów zaprasza 8 marca 2014 r. na konferencję w Poznaniu "Wiele języków, wiele kultur, jeden język komunikacji".
Informujemy, że w konferencji 8 marca 2014 r. organizowanej przez Polski Związek Logopedów w Poznaniu nie wezmą udziału przedstawiciele Departamentu Zwiększania Szans Edukacyjnych MEN (...)