Publikacje:

foldery do pobrania

 
Jolanta Panasiuk
Logopedia dziś - wczoraj - jutro
Agnieszka Ciesielska
Zmiany w funkcjonowaniu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych - od 2022 r.
Milena Stasiak
Wykaz standaryzowanych narzędzi diagnostycznych stosowanych w diagnozie logopedycznej.
Milena Stasiak
EDL. Materiały profilaktyczne: rozwój mowy małego dziecka
zobacz wszyskie publikacje
Giełda pracy:
Gdzie studiować:

Wybierasz się na studia?
Sprawdź listę uczelni!

 

data publikacji: 2013-05-06
autor artykułu: Marzena Drab
CZĘSTOCHOWA - 22 maja 2013 r. - WYKORZYSTANIE METOD WSPOMAGAJĄCYCH W PROFILAKTYCE I TERAPII DZIECI Z ZABURZENIAMI KOMUNIKACJI - konferencja

Program konferencji

Wykorzystanie metod wspomagających w profilaktyce i terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej


Termin i miejsce: 22 maja 2013r. Samorządowy Ośrodek Doskonalenia
w Częstochowie, ul. Kosmowskiej 5, godz. 1200 – 1500

udział w konferencji jest bezpłatny

Uwaga!

ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o kontakt telefoniczny: 34 362-51-05

I część

1200-1210 Rozpoczęcie konferencji.

Wystąpienie wprowadzające.

Marzena Drab - przewodnicząca Polskiego Związku Logopedów - Oddział Śląski

1210-1240 Wspomaganie terapii logopedycznej treningiem metodą EEG-Biofeedback

Paweł Borkowski – doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o poznaniu i komunikacji. Adiunkt w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Matematyki i Informatyki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, kierownik Laboratorium Badań Eksperymentalnych Biofeedback

Olga Łysak - trener EEG-Biofeedback, nauczyciel w Zespole Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie.

1240-1310 Metoda Tomatisa w pracy z uczniem z trudnościami w mówieniu

Monika Chajdas - psycholog, specjalista Metody Tomatisa

1310-1330 „Gdy brakuje słów…” - wykorzystanie wspomagających i alternatywnych sposobów komunikacji w porozumiewaniu się osób z problemami w mówieniu

Katarzyna Patrzykont - doradca metodyczny w Samorządowym Ośrodku Doskonalenia, neurologopeda, Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie

1330-1345 Przerwa

II część

1345-1405 Wykorzystanie elementów metody dramy w rozwijaniu umiejętności porozumiewania się u dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej

Grażyna Kempa – nauczyciel, logopeda, oligofrenopedagog w Szkole Podstawowej Nr 1 w Lublińcu

1405-1440 Muzyka bębnów w pracy z dziećmi z trudnościami w porozumiewaniu się

Aleksandra Perkowska – nauczyciel w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lublińcu

Klaudia Brewka - nauczyciel w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lublińcu

1440-1500 Podsumowanie konferencji.

1. Wnioski.

2. Zamknięcie konferencji.

 
 
 
przejdź do:  
Reklama:

 
Internetowa poradnia:

Pytania zadawane najczęściej...

 
Opieka logopedyczna w przedszkolu
Programy użyteczne w gabinecie logopedycznym
Nagrywanie wad wymowy
Forum dyskusyjne:
Newsletter:

W pole poniżej wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać od nas najnowsze informacje.

 
 
 
 
 
 
Wsparcie techniczne: virtualmedia.pl
O nas   |   Certyfikat logopedy   |   DBDL   |   Rekomendacje   |   Linki   |   Kontakt
 

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.