Publikacje:

foldery do pobrania

 
Jolanta Panasiuk
Logopedia dziś - wczoraj - jutro
Agnieszka Ciesielska
Zmiany w funkcjonowaniu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych - od 2022 r.
Milena Stasiak
Wykaz standaryzowanych narzędzi diagnostycznych stosowanych w diagnozie logopedycznej.
Milena Stasiak
EDL. Materiały profilaktyczne: rozwój mowy małego dziecka
zobacz wszyskie publikacje
Giełda pracy:
Gdzie studiować:

Wybierasz się na studia?
Sprawdź listę uczelni!

 

data publikacji: 2013-03-25
autor artykułu: Joanna Grabowska-Okraska
Sprzeciw Zarządu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału PZL ws podwyższenia pensum logopedów.

W odpowiedzi na pismo z dnia 25.02.2013r. znak E.4424.22.2012 w sprawie projektu określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Miasta Olsztyna Zarząd Warmińsko-Mazurskiego Oddziału  Polskiego Związku Logopedów negatywnie  zaopiniował powyższy projekt.

Polski Związek Logopedów przedstawia uzasadnienie określenia pensum - czyli tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć specjalisty-logopedy zatrudnionego w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych na poziomie obowiązującym dla logopedów zatrudnionych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych czyli 20-godzinnego.

Przeczytaj uzasadnienie: 2013.02.25. pismo do UM ws pensum.pdf [300.3Kb]

 
 
 
przejdź do:  
Reklama:

 
Internetowa poradnia:

Pytania zadawane najczęściej...

 
Opieka logopedyczna w przedszkolu
Programy użyteczne w gabinecie logopedycznym
Nagrywanie wad wymowy
Forum dyskusyjne:
Newsletter:

W pole poniżej wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać od nas najnowsze informacje.

 
 
 
 
 
 
Wsparcie techniczne: virtualmedia.pl
O nas   |   Certyfikat logopedy   |   DBDL   |   Rekomendacje   |   Linki   |   Kontakt
 

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.